ମୁଁ ତ ଫାଟି ଯା କହିଲେ ଫାଟି ଯାଏନି ଧରିତ୍ରୀ, ଫାଟି ଯାଏ ମୋ ଘରର ଦଦରା କାନ୍ଥ ଯା ଉପରେ ବିଶ୍ୱା ମୁଁ ତ ଫାଟି ଯା କହିଲେ ଫାଟି ଯାଏନି ଧରିତ୍ରୀ, ଫାଟି ଯାଏ ମୋ ଘରର ଦଦରା କାନ୍ଥ ...
ମଲ୍ଲୀ ପରି କେବେ ବାସେ ଦିନ ଆଲୁଅରେ... କେବେ ସାଜିଯାଏ ଗଙ୍ଗ-ଶିଉଳି ନିଶିରେ.... ମଲ୍ଲୀ ପରି କେବେ ବାସେ ଦିନ ଆଲୁଅରେ... କେବେ ସାଜିଯାଏ ଗଙ୍ଗ-ଶିଉଳି ନିଶିରେ....
କେବେ ସିଏ ଅବେଳାରେ ସାତତାଳ ନିଦ ଆଉ କେବେ ଆଖି ତଳେ ଲୁଚାଛପା କେତେ ସପନ ଜୀବନ ଜୀବନ..... କେବେ ସିଏ ଅବେଳାରେ ସାତତାଳ ନିଦ ଆଉ କେବେ ଆଖି ତଳେ ଲୁଚାଛପା କେତେ ସପନ ଜୀବନ ଜୀବନ.....
କିଛି ଆଖିର ତୁଷ୍ଟି, କିଛି ଓଠର ଖୁସି, ଆଉ କିଛି ହୃଦୟର ଉଶ୍ୱାସ ହେଇପାରିଲେ ହେଲା.....!!!!! କିଛି ଆଖିର ତୁଷ୍ଟି, କିଛି ଓଠର ଖୁସି, ଆଉ କିଛି ହୃଦୟର ଉଶ୍ୱାସ ହେଇପାରିଲେ ହେଲା.....!!!!!